FRI FRAKT OVER KR: 1000,-

MOTTA FØRST - BETAL SENERE

SIKKER BETALING

RASK LEVERING

4,9

40 40 05 10

Kundeservice Man - Fre: 10 -15

40 40 05 10

Kundeservice Man - Fre: 10 -15

4,9

NORSK FAGHANDEL

4,9

40 40 05 10

Kundeservice Man - Fre: 10 -15

Retur og reklamasjon

Bytte og retur hos Riktig-inneklima.no

Varer må returneres i vesentlig samme stand som de ble mottatt.
Produkter som mottas som ikke kan godkjennes som retur vil returneres til kunde igjen, og ikke byttes eller krediteres. Dette gjelder feks varer som  ikke returneres i original emballasje, og hvor en kan se at produktet har vært brukt av kunde.

Bytte av varer
Dersom du ønsker å bytte mottatt vare i et annet produkt, må du legge inn ny bestilling på vår nettside.
Du fyller ut angreskjema og sender varen i retur til oss. Vi krediterer returen når den ankommer vårt lager, senest innen 5 dager. Har du faktura fra Klarna anbefaler vi at du logger inn på Min Side og forskyver forfallsdato for å unngå purregebyr. Vi anbefaler å sende retur med sporing. Returkostnader dekkes av kunde.

Kontakt kundeservice før retur.

Kundeservice@riktig-inneklima.no
TLF 40 40 05 10

Skriv tydelig navn og ordrenummer på angreskjemaet. Sørg for at varene du vil bytte /returnere er ubrukt og at alle etiketter sitter på. Returkostnader dekkes av kunde.

Angrerett
Angrerettloven gir deg rett til å angre på ditt kjøp. Du har alltid rett til å heve kjøpet innen 14 dager, uten å oppgi noen grunn til det . Angrefristen begynner å løpe fra den dagen da du mottar siste vare av bestillingen din. Angreretten forutsetter at du senest innen 14 dager etter at du mottar leveransen, gir oss melding om det (angrefrist).Du må sende varene tilbake til oss eller levere dem tilbake uten unødig forsinkelse, og uansett ikke mer enn 14 dager fra den dagen da du informerte oss om ditt ønske om å heve kjøpet.  Varer må returneres i vesentlig samme stand som de ble mottatt. Ved korrekt gjennomført retur (iht. angrefristloven) tilbakebetales varens fulle pris til kjøper. 

Angrerettsskjema er vedlagt i ordrebekreftelsen som tilsendes pr. e-post. En vare som returneres grunnet benyttelse av angrerett skal kunne selges som ny. I praksis vil dette si at den må returneres i samme stand og mengde som da du mottok produktet, og slik du selv forventer at et nytt produkt skal leveres. Hvor dette ikke er overholdt, vil varer som kommer i retur, bli returnert til avsender evt verdiredukjson av vare trekkes fra refusjon. Vi anbefaler å sende retur med sporing. Returkostnadene bæres av forbrukeren med mindre selgeren har misligholdt avtalen eller selgeren i henhold til avtalen har levert en erstatningsvare, fordi den bestilte varen ikke var tilgjengelig. Vi vil ikke refundere frakt ved bruk av ekpress eller hjemlevering.

Hvis noe er uklart tar du kontakt med kundeservice.